עורך דין לייצוג משפטי (התדיינות/ליטיגציה) בבתי משפט בירושלים

 

היה ובסופו של יום נאלץ (הלקוח ועוה"ד) להתמודדבערכאות בתי המשפט (או בתי דין לסוגיהם: ב"מ השלום, מחוזי, בית דין לעבודה/משפחה), משרד עורך הדין יונתן לוי בירותי מספק שירות של ייצוג משפטי (ליטיגציה – התדיינות) בערכאות בתי המשפט השונים, ומהווה לו לטיגטור, בעיקר בתחום האזרחי, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. שירות הליטיגציה הינו חלק משירות מקיף בניהול תיק משפטי (ייעוץ לפני ובמהלך משפט, כתבי תביעה {או כתב הגנה}, כתבי בי-דין, בקשות לצווי שונים וניסוח טענות) או יכול להינתן רק לדיון מסוים, כגון: ביטול ואכיפה של הסכמים, בקשות לסעדים זמניים/הצהרתיים, צווי עשה/מניעה וכדומה. כמו כן, הייצוג ניתן גם בתחום המשפט המנהלי ובעתירות.

על פי חוק, כל אדם רשאי לייצג את עצמו בבית המשפט. באותה המידה, כל אדם זכאי לייעוץ משפטי. ברוב המקרים, מוטב להיעזר בעורך דין, המכיר את הדין וכללי הדיון, ולומד פרטנית את המקרה והסוגיה: "לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט" (ישעיהו א'), כדי שייצג את לקוחו נאמנה: "פְּתַח פִּיךָ לְאִלֵּם; אֶל-דִּין, כָּל-בְּנֵי חֲלוֹף.  פְּתַח-פִּיךָ שְׁפָט-צֶדֶק; וְדִין, עָנִי וְאֶבְיוֹן" (משלי לא').

 

עם זאת, לעיתים ניתן לקצר את העימות המשפטי באמצעות התקשרות חכמה מול בעל הדין שמנגד, או בא כוחו. לשם כך, המשרד מציע, לא אחת, שירות קצר של ניסוח מכתב משפטי, שעריכתו חוסכת את כתבי הטענות, וכן ניסיונות להגיע לדיון ופשרה מחוץ לכותלי בית המשפט.

הכנות של הלטיגטור לקראת ההופעה בבה"מ: לימוד פרטי התיק הלקוח והראיות הוכחות פוזיטיביות או על דרך השלילה), הכנת שאלות לחקירה (נגדית וראשית) עם ענפים מתפצלים לפי התשובות, ניסוח בע"פ של הטענות לפי הדין, הכרות עם אופיו של השופט וציפיותיו מה'שחקני במה': "מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע, וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע"(קוהלת ג').

תכונות של לטיגטור להצלחה בהתדיינות: תכנון מהלכים וטקטיקות אך עם גמישות מחשבתית ואלתור בזמן אמת, ערנות להכוונת השופט ולצדדים, בקיאות בסדר הדין האזרחי ובהתנגדויות, התאמת והסתגלות מהירה לשינוי המצב/העובדות/המידע שבמהלך הדיון, כושר שכנוע רטוריקה, שפת עברית צחה ומדוקדקת.

 

עצות ללקוח-בעל הדין להכנה לדיון ולחקירת עדים: אי הוספת מידע שלא נשאל, הכרת חומר הראיות, הקשבה לשופט ולדיון, לא להתרגש מטקטיקות הלחצה והסחה, להכין חקירה מתוכננת אך לא להיות צמוד לה, להיזהר לא לחדש עובדות או טענות מהותיות שהיו צריכות להיטען מקודם ('עדות כבושה').

 

התנגדות: שינוי חזית, שאלה מדריכה, ראיות חדשות.

 

 

המשרד ממוקם בירושלים, ולכן הייצוג המשפטי ניתן בעיקר בבירה, אך גם בערים נוספות (בתוספת דמי נסיעות).

 

כניסות: 25192
קטגוריה: ייצוג בבית משפט עידכון אחרון ב-שבת, 16 יולי 2016 נכתב על ידי מנהל אתר הדפסה דואל

המשך לדפים ומאמרים עיקריים באתר (לחץ על הכותרת לכניסה לדף):

על המשרד:

המשרד מנוהל ע"י יונתן לוי בירותי, עורך דין ושמאי מקרקעין, נושא תואר שני במנהל ציבורי וביקורת פנים, בעל ניסיון בפרקטיקה המשפטית ובשמאות מקרקעין, עבד כשכיר בייעוץ משפטי במשרד ציבורי ובמשרדים פרטיים בתחום הדין האזרחי ומקרקעין. השקפת העולם של המשרד, תואמת וכפופה לכללי התורה והצדק: "דַּבְּרוּ אֱמֶת, אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ אֱמֶת וּמִשְׁפַּט שָׁלוֹם, שִׁפְטוּ בְּשַׁעֲרֵיכֶם" (זכריה ח') ומתן שירות אדיב.
האתר נועד לסייע בידכם להכיר את המשרד ותחומי עיסוקו. באמצעותו תוכלו לקבל מושג והסבר ראשוני על מכשולים משפטיים שנקרים בהתנהלות היומיומית של כל אדם, וכן על מקרי עוולה חריגים ונושאים חברתיים ציבוריים, לצד מאמרים וספרות במשפט העברי (לתנאי זכויות היוצרים והעתקה – לחץ כאן). בהתאם לעמדת וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, ובהתאם למהות המענה שאפשר להגיש לגולש במסגרת האתר, אין באמור לעיל ובאתר זהמשום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי או תחליף לכך; כמו כן התוכן באתר לא מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, ויש לקחת בחשבון שמידע משפטי מטבעו מתיישן. כל המסתמך על המידע באתר עושה זאת באחריותו המלאה ועל דעת עצמו בלבד.

 

דרכי יצירת קשר עם עורך-הדין יונתן לוי בירותי:

טלפון: 052-8081155
דוא"ל: lawyeryb@gmail.com
פנייה מקוונת באתר: לחץ כאן
פקס: 15325712262
המשרד ממוקם במרכז העיר בירושלים.